Search:

Type: Posts; User: kenny

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    1,177

    hi pal, i'm reply to ur msg as i do not want u...

    hi pal,

    i'm reply to ur msg as i do not want u to end up making the wrong choice. which is kinna what i did previously. i purchase a non-weighted keyboard many years back and sign up for those...
  2. hi, ya i do agree with crozzfire,...

    hi,

    ya i do agree with crozzfire, self-learning at certain point of time, u might stop when u find it too hard, or might be discourage if u find urself not progress well enough. actually sometimes...
  3. Replies
    10
    Views
    3,707

    hi, IMO, some private tutors might not be able...

    hi,

    IMO, some private tutors might not be able to provide with u the music theory that u might be expecting to get. u mentioned something like u would like to have theory rite.
  4. Thread: NewBie

    by kenny
    Replies
    10
    Views
    2,224

    hi all, i would like to share a website with u...

    hi all,

    i would like to share a website with u guys. its www.asiaguitar.com - FREE Guitar Lesson With Guitar Tabs & Youtube Video the guitarist in my opinion after watching so many of his videos,...
  5. Replies
    6
    Views
    1,258

    hi, visit Welcome to City Music!...

    hi,

    visit Welcome to City Music! they have custom acoustic guitars. solid tops.. worth a try man. models i'm not sure.. coz within ur budget i think there're onli a few. not bad leh. fina u can...
  6. Replies
    11
    Views
    1,710

    hi, acoustic is good for training up fingers....

    hi,

    acoustic is good for training up fingers. i think will be good for u. but u can go straight into electric if u want. not really of much problem i guess. afterall u'll also be learning from...
  7. Replies
    11
    Views
    2,433

    hi ryanz, actually even if the technician is...

    hi ryanz,

    actually even if the technician is not there, i think u can also leave ur guitar with them. he'll do it when he's around. i did enquire before... they told me if u want a FULL check pay...
  8. Replies
    17
    Views
    3,159

    hi cynder, just curious, r u taking electric...

    hi cynder,

    just curious, r u taking electric lessons there? i'm a yamaha student too. LOL!
  9. Replies
    1
    Views
    847

    lol, just happen to see ur post. was about to log...

    lol, just happen to see ur post. was about to log off. did u post this topic in other sections before? actually in other sections pp have been discussing bout all these. i personally recommend u to...
  10. Replies
    6
    Views
    1,258

    hi pal, penisular has MANY guitar shops! lol,...

    hi pal,

    penisular has MANY guitar shops! lol, it'll probably take u few hrs if u were to really explore each of the shops. Davis shop is at penisular. have u heard of custom acoustic? thats pretty...
  11. Replies
    17
    Views
    3,159

    First of all.. tks vimal for introducing the...

    First of all.. tks vimal for introducing the acoustic and electric books.. i didnt know that they are available for loan in library! oh ya... hi yuki, actually i can understand the dilemma u r in now...
  12. Replies
    6
    Views
    1,072

    How do u guys improvise a song

    hi guys,

    just wanna ask hmm... there are probably many fav classics or modern songs that we like. i'm into fingerstyling. its almost impossible to LEARN all songs from their original tabs. during...
  13. tks, i got a better understanding now.

    tks, i got a better understanding now.
  14. Replies
    67
    Views
    9,616

    hi pal, yah indeed, lolx i've participated in...

    hi pal,

    yah indeed, lolx i've participated in other forums err but i dont think i come across topic like this. i'm quite into all time classics. trying to learn the song "you've got a friend".
  15. Thread: Data Recovery??

    by kenny
    Replies
    21
    Views
    3,239

    hi, opps!!! lol hahahaha, didnt know that u...

    hi,

    opps!!! lol hahahaha, didnt know that u have already successfully recovered ur files. do be more careful in future. i rem i was so worried when i formatted the wrong hd the other time.
  16. Thread: Data Recovery??

    by kenny
    Replies
    21
    Views
    3,239

    hi pal, maybe this can help u a bit. one yr...

    hi pal,

    maybe this can help u a bit. one yr ago i was like u, i accidently formatted a wrong drive, then i went to seek a help of this guy call nigel, i'll send u a private msg of his contacts....
  17. pls pardon me for my ignorance, i really learnt...

    pls pardon me for my ignorance, i really learnt something about this topic over here. i do own a keyboard. something i still dont understand is that.. err.. is it that we'll only hear the difference...
  18. Thread: squeaky keys

    by kenny
    Replies
    2
    Views
    1,297

    hi, i have a roland keyboard.. and ONE...

    hi,

    i have a roland keyboard.. and ONE particular key also have this problem.. well it does irritated me a bit haha.. i'm also trying to find a solution. i did open the keyboard up before.. but...
  19. No problem. I'm also currently seeking a good...

    No problem. I'm also currently seeking a good tutor who teaches acoustic haha.
  20. Replies
    3
    Views
    1,033

    btw what level do u teach? do u teach...

    btw what level do u teach? do u teach improvisation to song applications and things like that? ur rates are good though. haa
  21. hi gary, ooo ic... since its not so stringent,...

    hi gary,

    ooo ic... since its not so stringent, things will be much easier haha. certificate of completion maybe is what u want i guess. i think its better
    that u call up the schools to check if...
  22. Replies
    96
    Views
    9,986

    hi all, i'm new to this forum, tot maybe can...

    hi all,

    i'm new to this forum, tot maybe can start of with this topic. lol
    many years back i'm impressed easily by MANY THINGS.... not just
    musical instruments LOL. anyway i also dunno y i was...
  23. hi garylim, actually i just signed up for...

    hi garylim,

    actually i just signed up for membership yest. partly to reply to your topic LOL. btw to qualify for ur award... do they have stringent criteria on the certs awarded for ur guitar...
Results 1 to 23 of 23