FGL'S KAKI NANGS

  1. Tetragrammaton
    Tetragrammaton
    Eh..me no want him ah...me only want his money ah...
  2. Lovehurts
    ya la tetra but u gotta deliver the goods then you can collect the moolah.......

    Ok people of the world. It's time to get the F*** outta here.

    Bye all! Byee cupcake
  3. fgl
    fgl
    see U cupcake .......... muackes


    btw KKN welcomes new inductee; GREYSKULL
  4. fgl
    fgl
    Mornin KKNers - another crap day at work ...........
  5. fgl
    fgl
    WAHHHHHHHH A MUTUAL SCHOOLMATE FOUND THIS OLD PIX OF ME & MY OLD GANG IN TANGLIN TECHNICAL ... I WAS 16 YEARS OLD THEN.. TRY TO SEE IF YOU CAN IDENTIFY WHICH ONE IS ME ...

  6. Tetragrammaton
    Tetragrammaton
    Morning all!

    Wah...classic photo sia...I remember how you look like bro....the one on the far right...
  7. fgl
    fgl
    Congrats - tetra wins a free chicken rice or sakura meal from me today for gettingthe right answer!
  8. fgl
    fgl
    KKN GAME OF THE DAY

    Originally Posted by Lovehurts
    FGL D - Yeps, and you don't wanna know the reasons why i got expelled.


    Guess the correct reason why LOVEHURTS was expelled several times

    winner recives a surprise gift from fgl!

    1. fgl - LH seduced her teacher
    2.
    3.
    4.
    5.
  9. Lovehurts
    Morning People of Humid S'pore!

    OEI! Muffin pie! What's with the game of the day??

    And what was up with the floral tee you were wearing in the pic??? Should i be questioning your sexual orientation? LOL. kiddin.
  10. fgl
    fgl
    wah dahlin - nobody wanna take your quiz lah
Results 17171 to 17180 of 19291