FGL'S KAKI NANGS

  1. wyldeboon
    wyldeboon
    tat was wat i'm saying too dy... wahrau... dun anyhow how accuse me k... dun cheat my feeings
  2. wyldeboon
    wyldeboon
    you kept missing it

    wat do u mean i missed? i tried once n it hit ur lips... if u open sure go in!
  3. THOA
    THOA
    Aiseh.. come back only kecoh.

    Boon, Dy.. you both reach home damn fast sia!
  4. wyldeboon
    wyldeboon
    thoa: i tell u the truth la k... we took train la
  5. THOA
    THOA
    Lol. Ok la tu.

    Btw...



    June holiday special @ MIME Unit

    :mrgreen:
  6. wyldeboon
    wyldeboon
    hell yeah!!!

    gd 1 bro!!!
  7. fuzztremecho
    boon bro..you are quoted in the newpaper dah....about the H1N1 thread...
  8. coolhand
    coolhand
    to all Man United fans here, I offer you my utmost condolences

    my thoughts for Man United
    BALIK KAMPONG TANAM JAGONG !!!! hahahaha
  9. fgl
    fgl
    mornin KKNers- yeah still thinkin about my hot date last nite. ...

    She's looks like Cameron Diaz but with brown hair instead. Very funny, very charming and very likeable hottie girl .... one of a kind man ...

    Boonz / Thoa / GP - it was devastating that you 3 didnt ask me along last night

    Eira - why? U also wanna do lap dance for me is it?

    Blod - in and out of lurve ..... ? what to do I'm only 25 - lots to learn in lurve & life ...

    Dahlin - mornin ....

    OK ppl ...i'll be busy whole day today soprolly see U guys later in the afternoon - anyone who wanna catch the terminator salvation movie today at Bugis around 7 + sms me ok?
  10. fuzztremecho
    boon trying to shoot to dy's mouth....kinky heh...
Results 15491 to 15500 of 19291